RENCANA PELAKSANAAN PEMBELAJARAN (RPP)
NO : 1
Sekolah :
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa
Kelas/Semester : VI / 1
Waktu : 4 x 35 menit (2 x pertemuan)
A.Standar Kompetensi
1.Mendengarkan
Mampu mendengarkan dan memahami ragam wacana lisan melalui pembacaan teks cerita anak dan cerita wayang
B.Kompetensi Dasar
1.1. Mendengarkan cerita anak
C.Tujuan Pembelajaran
Pertemuan 1 :
1.Menyebutkan tokoh cerita dari cerita yang dibacakan
2.Menjelaskan sifat-sifat tokoh dalam cerita
3.Menentukan latar cerita
4.Menentukan tema cerita
Pertemuan 2 : Menebak teka-teki
D.Materi Pembelajaran
Pertemuan 1 : Cerita Anak
Contoh cerita :
Kelangan Sepatu
Kaya padatan yen dina Rebo sore, Gandung, Indri, Taufik, lan warsono padha latihan karate ing ruang aula sekolahan. Bocah papat kuwi pancen seneng olahraga bela dhiri, mula ora maido yen awake bregas.
Latihan diwiwiti jam papat sore. Kabeh wis nganggo seragam karate. Sore kuwi, bocah-bocah padha semangat anggone latihan. Jurus-jurus sing diwulangke Pak Dirjo bisa ditiru ksnthi gampang.
Emane sore iku, ana kadadean sing rada gawe kisruh. Sepatune Gandung ilang. Biasane, bocah-bocah yen latihan karate sepatu dicopot banjur dipanggonake ing papan wadhah sepatu.
Dasar Gandung bocahe rada gembeng, mula mripate wis wiwit mbrabak. Kanca-kancane padha usrek melu nggoleki, nanging meh seprapat jam durung bisa ketemu.
Pak Dirjo guru karate uga melu nggoleki. Tutik lan Indri sing kondhang paling sregep ora keri. Kalebu Warsono sing tukang cengengesan uga ketok melu bingung.
“Mas Gandung, mau sepatumu kokselehake ngendi? Coba dieling-eling!” aloke Pak Dirjo.
“Inggih wonten mriki Pak, panggenan wadhah sepatu.” Wangsule Gandung.
Nalika kabeh isih padha bingung nggoleki sepatune Gandun, dumadakan Gandung mbengok seru banget.
“Pak, niki sepatune kula!”
Kabeh padha kaget campur anyel ngawasake Gandung kang lagi mbukak tas. Jebule sepatune Gandung ana njero tas. Kabeh-kabeh padha nyalahake Gandung sing lalenan.
Pertemuan 2 : Teka-teki
E.Metode dan Model Pembelajaran
1.Metode : Ceramah, demonstrasi, tanya jawab, tugas, diskusi
2.Model Pembelajaran : Kontekstual (CTL), Pembelajaran langsung (DL)
F.Langkah-Langkah Pembelajaran
Pertemuan 1 :
0 komentar:
Posting Komentar